Tuesday

Berjaya!

In the name of Allah, the Most Merciful, the Most Kind

Hari yang mungkin sangat bernasib baik,aku dapat sapu kesemua 'frame' dengan nilai kemenangan.Bukan mudah untuk rasa apa erti kejayaan kalau tak pernah rasa erti kekalahan.Nilai kejayaan bagi aku sangat sangat besar.Aku tak perlu beri sejuta contoh untuk menyakinkan pembaca bagaimana perasaan aku ketika ini,tapi lihat diri sendiri :].Aku yakin semua orang pernah jatuh dan merasai sesuatu yang di namakan sakit.Tapi apabila kita dapat mengatasi sakit dengan penawar,masa tu perasaan gembira akan dikalung pada leher hati.Apabila kita asyik gagal dan rasa ingin putus asa,itu lemah.Percaya diri dan rempuh semua halangan.Jangan biar bayang bayang kekalahan mengekori,tapi biar lampu suluh yang menerangi.Aku pasti apa yang aku rasa saat ini akan dikongsi bersama.
















penatsangat.Mahu bersama mata ke alam lain ;))

8 comments:

Pembongak Bobot said...

si penyampai mencop nama dipersada kertas turas saja.. tp die menempel bagai disalotape di billboard.

Syafiq Hafiz said...

:]
terima kasih ecah !
kaw buat kenangan,
aku simpan memori.

Pembongak Bobot said...

aku kunci di hati..

Syafiq Hafiz said...

boleh aku simpan kunci tu,kerana aku tak mahu kau bukak lagi,
hahaha :))

Pembongak Bobot said...

kuncinya seperti pendua..
ia ada pada setiap org...
yg merasainya... simpan baik2 kunci tu... kalo hilang tiada pendua.. kerana pendua hanya ada pada masa.. betul tak?

Syafiq Hafiz said...

ini kunci sahabat :]
kunci cinta laen
hahaha :]

Pembongak Bobot said...

kunci sahabat lebih kuat dr
kunci cinta ...

Syafiq Hafiz said...

Buktinya?