Wednesday

Sehelai kertas Putih

In the name of Allah, the Most Merciful, the Most Kind

Seperti manusia lain
Aku juga mahu berjaya
Berjuta perlawanan aku perlu hadapi
Sebelum aku jumpa sesuatu
Kau akan rasa mati
Dia akan rasa mati
Aku akan rasa mati
Semua akan rasa mati
Cuma sebelum kau hadapi itu
Kau perlu buktikan sesuatu
Apa erti kehidupan dan nyawa
Yang kau kendong
Aku bermula dari putih
Dan ukir guna pensel warna
Untuk mencorakan hidup sendiri
Pada hujung waktu kita akan tiada
Bersilih ganti dengan generasi baru
Jika mahu kekal hidup didunia
Cipta sesuatu yang manusia akan selalu
Sebut tentang kau dan nyawa yang kau bawa
Itu akan jadi nyata jika
Kau bermula dari sehelai kertas putih.

*Rindu memori di UPTM,Sekarang sudah berakhir.

1 comment:

Oshi mOshi said...

berakhir kenangan di UPTM..
haha
aku nk nanges ..
sbb berakhir juga ..
kengokngekkan kita di stu..

;((

tp..

korang still in my heart always
;)