Wednesday

"UPTM" Sumpah Aku Rindu!

In the name of Allah, the Most Merciful, the Most Kind

Aku akan hadapi hidup sekali lagi selepas tamat latihan industri kat uptm.Seryesly aku rindu gile membe2 kat situ.Korang memang besh tahap cipan doe.Walaupon korang tahu kami nie student menumpang je kat opis tuh,tapi layanan korang macam ahli keluarga senirik buat aku nak menitiskan air mata aku yang memang mahal gie nie.Aku rasa macam ta mahu berhenti pulak.Aku tahu memang ta ada gaji pun praktikal kat goverment nie,tapi aku ta kisah sebab bagi aku,gaji sebenar yang aku dapat kat situ adalah nilai sebuah persahabatan dan kasih sayang keluarga kedua :).Aku ta mampu buat semua orang suka aku,sebab aku tidak sempurna.Aku cuma anggap setiap kali aku tiba tempat baru,berjumpa kawan baru,suasana baru dan hidup baru,timing otak aku bertukar mode pada kelahiran baru ( macam baru lahir la ).Jadi aku akan dapat sedut semua benda baru dengan senang dan mempesonakan,cewah haha ;)).Di kesempatan yang ciput gila nie,aku nak berterimas kat makhluk paling hebat kat pejabat setiausaha kerajaan Negeri Sembilan :
-LAN
-MAWI
-FAIZAL
-APIT
-KAK NOR
-APIZ
-SALMI
-TJ <--PRAKTIKAL
-IBRAHIM
-ABG PIPI
-ABG MIZI
-ABG RAMLAN
-ABG HELMI
-BRO GHIMAU
-EN.FAUZIE
-PN.ZEELAN
-PN.SU
-KAK PUAIDI
-PN,SHAM
-KAK NURUL
-PN.AIDA
-KAK YANA
-PUAN RUSSIYATIMAH
-KAK MAS
-KAK AYU
-KAK YIN
-PUAN ROY
-PUAN ZAIMAH
-CC TOM

*pada nama yang tak dipapar,aku heart korang kuat2 jugak!

1 comment:

Oshi mOshi said...

airmata ko mahal ek ??
nnt aku nk bg ko nanges,,
then aku nk smpan air mata tue..
n aku nk jga elok2
ble aku pokai..
aku jual la..

haha
muah2
syg ko!

;)